Velkommen til vores FAQs side, hvor vi besvarer de mest typiske spørgsmål om vores pusleabonnementstjeneste. Vi er her for at hjælpe dig med at få mest muligt ud af din pusleoplevelse!
Hvordan virker Pusleuniverset ?
Pusleuniverset fungerer så nemt. Du køber et månedligt abonement og derefter kan du låne så mange puslespil du vil, dog kun 3 af gangen.
Hvad er bindingsperioden for abonnementet ?
Du kan opsige dit abonnement når som helst, og binder dig derved ikke i længere tid, end hvad du ønsker.
Hvor længe må jeg have puslespillene ?
Du må have dem i 4 uger og derefter skal de sendes retur.
Skal jeg selv betale fragten ?
Du skal selv betale for fragtomkostningerne kr 55,- ved levering af puslespil hjem til dig, mens at du ved tilbageleveringen af puslespil kan få gratis returfragt ved anvendelse af den vedlagte returlabel.
Kan man reservere ?
Ja det kan man, man skal blot intaste sin email og så får du en besked når puslespillet igen er på lager.
Hvor mange puslespil må jeg låne ?
Der må lånes ubegrænset antal, dog kun 3 puslespil ad gangen. Når disse returneres kan der igen lånes op til 3 nye puslespil.
Der manger en brik ?
Får man lånt et puslespil med manglende brikker beder vi om, at dette noteres på sedlen i puslespillets låg, så vi i samarbejde kan undgå sådan et spil bliver udlånt flere gange.
Hvor skal jeg afhente ?
Ved afhentning: Kan ske dagen efter ordren er lagt fra kl 16 på Eskærhøjvej 68, Haderslev.
Din ordre vil være at finde på en reol i carporten markeret med dit navn og ordre nummer.
Her stilles også de puslespil du returnerer.
Hvordan returnerer jeg ?
Ved tilbagelevering er du ansvarlig for, at puslespillet er pakket forsvarligt ind. Brikkerne skal retur i posen inde i kassen og genbrug emballagen du fik det leveret i.
Benytter du Dao: Hvis du anvender returlabelen som lå sammen med puslespillet ved leveringen, får du gratis tilbagelevering af puslespillet.
Kan også afleveres på reolen i carporten på Eskærhøjvej 68, Haderslev.